Moje ID


 Czym jest i do czego służy MojeID

MojeID służy do zdalnego potwierdzania tożsamości. Pozwala na bezpieczną weryfikację  danych klienta za pomocą bankowości internetowej. Przekazanie danych każdorazowo wymaga akceptacji. Dzięki mojeID można wygodnie korzystać z komercyjnych oraz publicznych usług dostępnych online.

Skorzystanie z mojeID pozwala na wygodne założenie Profilu Zaufanego bez wychodzenia z domu lub korzystania z usług banku komercyjnego. Możliwość korzystania z wielu e-usług przez internet będzie nie tylko wygodne, ale i bezpieczne. Bez konieczności wychodzenia z domu, w trakcie choroby lub w innej sytuacji uniemożliwiającej dotarcie do urzędu (podeszły wiek, opieka nad dziećmi, wyjazd, kwarantanna itp.).

Aktualną listę usług publicznych znajdziesz tutaj: https://obywatel.gov.pl/
Informacje na temat Profilu Zaufanego znajdziesz tutaj: https://www.gov.pl/web/cyfryzacja/profil-zaufany-ego-

ZASTOSOWANIE

Usługi publiczne

Składanie wniosków do urzędów (np. wniosek o dowód osobisty, paszport, wyrejestrowanie samochodu)

Dostęp do danych (np. dane o ubezpieczeniach społecznych, informacja o punktach karnych)

e-Commerce

Potwierdzanie wieku klienta

Dostarczanie danych niezbędnych do dostawy

Energetyka

Rejestracja wniosku/formularza

Przedłużenie umowy

Dostęp do portalu klienta

Medycyna

Rejestracja/autoryzacja dostępu do usług i produktów medycznych

Zakup leków przez internet

Media

Potwierdzanie dostępu do treści ograniczonych wiekowo

Opłacanie abonamentu

Ubezpieczenia

Sprzedaż polisy przez Internet

Odnowienie polisy (Direct)

 Jeśli chcesz się posłużyć Profilem Zaufanym, możesz to zrobić przy pomocy naszego Banku. Na stronie www.pz.gov.pl/pz/index  kiedy wybierzesz „zarejestruj się” do Profilu Zaufanego za pośrednictwem ikony Grupa BPS - Banku Spółdzielczego w Dąbrowie Tarnowskiej  w celu weryfikacji zostaniesz przekserowany do serwisu internetowego, po zalogowaniu się pojawi się ekran „udzielenie zgody”, następnie zaakceptuj regulamin i zarejestruj się - po sprawdzeniu poprawności wyświetlonych danych system poprosi o zatwierdzenie tak jak przy autoryzacji przelewu w bankowości internetowej.

 Przy zakładaniu Profilu Zaufanego ważny jest aktualny adres e-mail, ponieważ na ten adres, państwowy system Profilu Zaufanego www.pz.gov.pl  przekazuje komunikaty związane z utworzeniem, zmianą lub unieważnieniem Profilu Zaufanego. Dlatego prosimy o sprawdzenie czy Twój adres e-mail podany w naszym banku jest aktualny np. poprzez zalogowanie się na swoje konto internetowe lub podejście do naszej placówki w celu uzupełnienia danych.